INSPECTORATUL ȘCOLAR MARAMUREȘ
INSP. ȘCOLAR DE ACTIVITĂȚI EXTRAȘCOLARE
PROF.AMELIA BACIU
AVIZAT,
ȘCOALA GIMNAZIALĂ
ONCEȘTI,MARAMUREȘ
TEL 0262348429
Nr.de înreg………/………….
Director Chindriș Mircea Florin
Prof.coordonator Godja Adina Veronica
PROIECT EDUCAȚIONAL
“Sunt educat, sunt manierat!”
13 - 17 iulie 2015
Titlul proiectului: “Sunt educat, sunt manierat!”
Tipul proiectului: practico-aplicativ-transdisciplinar,
PREZENTAREA PROIECTULUI
Argument justificare, context (analiză de nevoi)
Din experiența noastră și din activitățile extracurriculare am remarcat disponibilitatea copiilor în a petrece timpul liber intr-un mod diversificat și, în același timp, foarte plăcut. Am observat, în timpul deplasărilor făcute alături de copii, ca aceștia nu cunosc pe deplin normele de comportare civilizată. O parte din copii au rămas nesupravegheați deoarece părinții lor au migrat în tările din Uniunea Europeană pentru a asigura baza materială a familiei, iar unii bunici nu-și pot însoți nepoții în vizite, în excursii, la vizionarea unor spectacole… decât foarte rar. Copiii sunt lipsiți astfel de o educație sporită în ceea ce privește comportarea în astfel de situații. Prin derularea acestui proiect se dorește a da posibilitate elevilor să-și însusească temeinic normele de comportare civilizată punandu-i în situații concrete de viata.
Scopul : Formarea deprinderilor de comportare civilizată în situații concrete de viață
Obiectivele specifice ale proiectului
Grupul ţintă căruia i se adresează proiectul
Proiectul se adresează elevilor claselor I-IV, învățamântul de masă.
Număr de elevi implicați:
Vor fi implicati 20 de elevi din două unități școlare. Fiecare cadru didactic va înscrie câte 10 elevi din clasele I-IV.
Durata proiectului (când începe şi când se termină)
Proiectul se desfasoara pe o durată de o săptămână (13 iulie-17 iulie 2015)
Descrierea activităţilor
Activitatea nr. : 1
-colaborator Prof.Bercea Maria,
Petrovan Mărie
Prof.Perciovici Aniela
g. Modalităţi de evaluare: fotografii, proces verbal, postere realizate de elevi
Activitatea nr. : 2
a) Activitatea nr. : 4
b) Titlul activităţii: „ Tablourile copilăriei”(concurs pictură/colaj)
c) Data/perioada de desfăşurare: 15 iulie 2015
d) Locul desfăşurării: Școala Oncești
e) Participanţi : 20 elevi
f) Responsabili: propunătorii
g) Modalităţi de evaluare: proces verbal, imagini foto, impresii ale copiilor
Activitatea nr. : 5
d) Locul desfăşurării: una din scoli
e) Participanţi: 20 elevi, 6 parinți
f) Responsabili: propunătorii proiectului
g) Modalităţi de evaluare: proces verbal, imagini foto
a) Activitatea nr. : 6
b) Titlul activităţii: „Comportarea mea, comportarea noastră”- realizare de colaje, pliante
c) Data/perioada de desfăşurare: 16 iulie 2015
d) Locul desfăşurării: Școala Gimnazială Oncești
e) Participanţi: 20 elevi
f) Responsabil: propunatorii proiectului
g) Modalităţi de evaluare: număr de pliante și colaje realizate, imagini foto, articol în ziar
Activitatea nr. : 7
f) Responsabili: propunatorii proiectului
g) Modalităţi de evaluare: imagini foto, proces verbal
Activitatea nr. : 8
g) Modalităţi de evaluare: număr diplome, imagini foto
Rezultatele așteptate ca urmare a implementarii proiectului, precum și metodele de evaluare a acestor rezultate
Se asteaptă următoarele rezultate:
Resurse procedurale:
Resurse materiale: cărți din literatura pentru copii, coli colorate, foarfece, lipici, mingi, corzi, jocuri, puzzle, culori, markere, caiete de dictando, acuarele, coli albe, cretă albă și colorată.
Notă:activităţile propuse pot şi completate sau chiar înlocuite, dacă elevii vor veni cu solicitări comune pentru alte activităţi pe care şi le doresc foarte mult.
—————